Pieter, Arjan, Gerard, Patrick e...

Ik collecteer omdat:

Wij: Pieter, Arjan, Gerard, Patrick en Johan gaan van 6 tot en met 10 februari de wintereditie van de Carbage Run rijden! Deze reis stond al een lange tijd op onze planning en nu gaat het dan echt gebeuren.

Tijdens deze Carbage Run gaan wij meedoen met onze Subaru Forester en de reis zal door verschillende Scandinavische landen gaan, waaronder Noorwegen en Zweden. Tijdens deze reis zullen we voor zware winterse uitdagingen komen te staan, wat de reis des te spannender en mooier zal maken.

Deze reis is een droom die uitkomt maar wij willen deze droom ook graag verbinden aan een goed doel. Onlangs zijn een aantal van ons vader geworden van een gezonde, levende zoon of dochter. Wij zijn ons dan ook bewust geworden van het feit hoe bijzonder dit is en dat dit niet zo vanzelfsprekend is als men denkt.

Daarom willen wij met onze Carbage Run Stichting Phéron steunen, zij ondersteunen en begeleiden ouders die een kind verloren zijn tijdens de zwangerschap of vlak na de bevalling. Om geld voor de stichting in te zamelen zijn wij dan ook op zoek naar sponsoren welke graag een bijdrage willen leveren aan dit mooie doel.

Personen kunnen een donatie doen in deze collectebus.

Wil je als bedrijf sponsoren? Dan kun een mooi plekje op onze Subaru krijgen, ga naar onze Instagram @carbagerun2023 voor meer informatie, Bedrijven kunnen al sponsoren vanaf 150,00.

Voor iedere donatie eeuwige dank, help jij ons ook mee?

Donaties

€ 385