Simone Stuiver

Ik collecteer omdat:

Op 27 januari 2019, de dag dat jouw hartje niet meer klopte en wij intens verdrietig waren. Op 31 januari 2019 werd je geboren, klein maar volmaakt, Fos Hidde van der Vlugt. Ik heb je 23 weken met heel veel liefde mogen dragen en wat hadden we je graag willen ontmoeten op 31 mei 2019, je officiële geboortedag. Nu ben je alleen nog een hele mooie herinnering. Voor altijd in ons hart en gezin lieve kleine man. Tijdens deze intens verdrietige periode mochten wij van Stichting Phéron ook een memorie box ontvangen. In de week van 9 t/m 15 juni 2019 kun je doneren aan stichting Phéron. Deze week ga ik langs de deuren om mijn steentje bij te dragen, voor een stichting die zich inzet in één van de moeilijkste periode in het leven van ouders.

Donaties

€ 0